دسته بندی ژل های زناشویی
نوشته شده توسط : نادر رفیعی

معرفی مهم ترین دسته بندی ژل های زناشویی

ژل های زناشویی را می توان از محبوب ترین محصولات زناشویی دانست که انواع مختلفی دارند. مورد استفاده قرار دادن این محصولات در رابطه منجر به افزایش لذت طرفین رابطه خواهد شد. تنوع بسیار زیاد این محصولات به لحاظ ویژگی ها و کاربرد ها موجب محبوبیت هر چه بیشتر آنها شده است. در اصل این ژل ها هر کدام با داشتن مشخصاتی خاص برطرف کننده مجموعه ای از مشکلات در رابطه بوده و به این جهت موجب رضایت بیشتر طرفین و افزایش لذت در رابطه می شوند. اما سوالی در این میان پیش می آید؛ کدام نوع برای نیاز های مورد نظر من مناسب است؟ اینکه در هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید نیازمند آشنایی بیشتر شما با انواع این ژل ها می باشد. 

ژل های زناشویی تنگ کننده

یکی از شایع ترین مشکلات زناشویی، گشادی واژن است. این عامل که کیفیت رابطه های جنسی را از میان می برد عموما در سنین بالا و یا پس از چندین زایمان صورت می گیرد. این گشادی، سبب تحریک کمتر بانوان، احساس مالش کمتر بر روی آلت مردانه شده و در نهایت کیفیت و رضایت را در رابطه ها کاهش می دهد. از این رو برند های تولید کننده محصولات زناشویی به دنبال راه کاری برای این مشکل بودند. نهایت تلاش های این شرکت ها، تولید انواع ژل تنگ کننده شد. که در میان تمام این محصولات می توان به ژل تنگ کننده یا قرمز ایموشن اشاره کرد. از جمله مواردی که می تواند در برقراری رابطه جنسی ، منجر به کاهش لذت و کیفیت شود ، عارضه ی گشاد واژن است. این مسئله معمولا پس از زایمان های طبیعی برای بانوان پیش آمده و می تواند در هر دو طرف نارضایتی جنسی ایجاد کند. راهکار تولید کنندگان محصولات زناشویی برای حل این مشکل محصولاتی با قابلیت تنگ کنندگی می باشد. که البته ژل تنگ کننده قرمز ایموشن نیز از جمله ی آنهاست. برای آگاهی از مشخصات این محصول در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.





:: برچسب‌ها: بهترین دسته بندی ژل های زناشویی , دسته بندی ژل های زناشویی , ژل تنگ کننده , ژل حساسیت کدکس , ژل روان کننده , ژل روان کننده کدکس , ژل ضد عفونی کننده , ژل کلاسیک کدکس , ژل های زناشویی , مهم ترین دسته بندی ژل های زناشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: